Tilmeld dig vores nyhedsbrev og kom først i køen til at se alle vores BLACK FRIDAY tilbud

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer foretaget på Neighbour, såfremt ikke andet er skriftligt aftalt.

Pris og betaling

Alle priser er i danske kroner inkl. moms.  På Neighbour er der mulighed for at betale med MobilePay, Visa, Dankort samt Mastercard.

Rabatkoder

Rabatkoder kan ikke kombineres med andre tilbud og der kan kun benyttes en rabatkode pr. ordre. 10% rabat ved tilmelding af nyhedsbrev kan ikke bruges i forbindelse med andre rabatkoder. Det er ikke muligt at bruge rabatkoder på vores gavekort.

Levering

Vi tilbyder gratis fragt i Danmark. Levering sker enten via GLS Pakkeshop eller Danske Fragtmænd. 

GLS PakkeShop

Som udgangspunkt sendes alle ordre med GLS til afhentning i den nærmeste GLS pakkeshop i forhold til den af dig angivet adresse.  

Du modtager en e-mail eller SMS når pakken er på vej til dig, og igen når pakken er klar til afhentning på det valgte afhentningssted. Medbring billedlegitimation samt pakke ID.

Levering af møbler

Ved leveringer over 20 kg. finder leveringen sted med Danske fragtmænd. Leveringen er til kantstenen. Efter et køb af møbler vil vi kontakte dig med nærmere information angående leveringsdato. Levering sker mellem kl. 8 - 16. Såfremt du ikke har mulighed for at være hjemme, kan du skrive i kommentarfeltet at møblet må stilles i f.eks. carport eller skur.

Overvågning: Når du fra os har modtaget information omkring Track & Trace nr. på din ordre, kan du på Danske Fragtmænds hjemmeside: www.fragt.dktilmelde overvågning af din forsendelse.

Er der ingen hjemme, når fragtmanden kommer, og er det ikke aftalt at ordren må stilles, tager fragtmanden ordren med retur til Danske Fragtmænds lager. Herefter kontakter Danske Fragtmænd dig for aftale af nyt leveringstidspunkt. Vi gør opmærksom på, at ansvarsforholdet er overgået til dig (kunden), når produktet er stillet som aftalt. Neighbour samt Danske Fragtmænd er derved ikke ansvarlige for eventuelle skader eller bortkomst.

Ekstra Service:

  • Indbæring af møbler: Der er mulighed for at købe indbæring for kr. 249. Dette tilvælges ved bestilling. Dette kræver naturligvis, at du er hjemme ved levering.
  • Aften levering: Du har mulighed for mod gebyr på kr. 600 at få dine møbler leveret i tidsrummet mellem kl. 17 – 22. Denne service vælges ligeledes når du bestiller dine møbler.

 

Forløbet:

  • Senest 2 hverdage efter ordreafgivelsen modtager du en estimeret leveringsdato. Den gennemsnitlige leveringstid er 1-2 uger, dog er der nogle møbler hvor der er længere leveringstid. Du er altid velkommen til at kontakte os, inden du lægger din ordre, på info@neighbour.dkfor at få info omkring leveringstid på et specifikt produkt.
  • Dagen før leveringsdatoen, modtager du en e-mail med oplysning om levering den efterfølgende dag. Såfremt du har en bestemt ugedag du ønsker dine varer leveret, så angiv det venligst i kommentarfeltet, eller send en mail til info@neighbour.dk.
  • Er dine møbler mod forventning beskadiget når du modtager dem, bedes du inden 24 timer anmelde dette til os pr. mail: info@Neighbour.dk

Retur

Vi yder 30 dages fuld returret fra den dag du modtager varerne. Varerne skal returneres ubrugte, i original emballage og i samme stand som ved modtagelsen. Når vi har modtaget varerne og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt refundere købs beløbet til din konto. Du skal selv afholde de omkostninger der er forbundet med at returnere varerne. 

Obs: Varer der er customized kan ikke returneres!

Reklamation

Neighbour yder 2 års reklamationsret. Hvis du vil reklamere over en beskadiget vare skal du sende os en mail på info@neighbour.dk. Mailen skal indeholde et billede af den beskadiget vare, samt en beskrivelsen af reklamationen.